avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Dagens mest handlede aksjer - Fredag 8. desember 2017

Highlighted
Community Manager
Community Manager

Dagens mest handlede aksjer - Fredag 8. desember 2017

Dette er aksjene med mest aktivitet blant privatinvestorene så langt i dag. Hvilke aksjer mener du er mest spennende nå – og hvorfor? Skriv din mening og bli med på diskusjonen.

Mest handlede 8.12.pngDe mest handlede aksjene hittil i dag Fredag 8. desember 2017

Tallene er basert på kundeaktiviteten i DNBs aksjehandelstjeneste i nett-og mobilbanken. Rapporten oppdateres ca. kl. 12:00 hver dag.

Ida - Community Manager i DNB
3 SVAR 3
Senior bidragsyter

Sv: Dagens mest handlede aksjer - Fredag 8. desember 2017

Interessant å se at at privatinvestorene er såpass på salgssiden i NANO rett før kliniske oppdateringer på studiene sine, aksjen er relativt lavt ift. der den har vært historisk så er ikke noe særlig gevinst å ta - selv etter dagens økning. Blir interessant å se kursutviklingen på mandag!
Bidragsyter

Abstractet ligger ute på http://www.bloodjournal.org/content/130/Suppl_1/2769, og har iallfall vært tilgjengelig siden i morges.

Det er etter min mening sensasjonelt gode funn, om enn foreløpige.  Samtlige sikkerhetsdata på Betalutin har til nå vært fantastiske, og det har vist effekt i en stor pasientgruppe som har tilbakefall etter konvensjonell behandling.  I tillegg må det nevnes at behandlingen kan gis som en enkeltdose, poliklinisk.  Det betyr at den totale kostnaden ved behandlingen vil bli betydelig lavere enn enkelte konkurrenter, og rent praktisk vil det være mye lettere å få gjennomført behandlingen også.  Jeg ser et meget stort potensiale for behandlingen, og har ved 1/4 av den norske delen av porteføljen min i NANO.

Moderator

Her kan man følge Nano-presentasjonen i morgen kl. 08:00: http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=75022840%20

Skrevet/publisert av Marius - Jobber i DNB Markets