avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

GIG - Gaming Innovation Group

Highlighted
Bidragsyter

GIG - Gaming Innovation Group

Hva er DNB sin anbefaling på denne aksjen? Og evt kursmål?

3 SVAR
Community Manager
Community Manager

Sv: GIG - Gaming Innovation Group

Hei Lydvigen, velkommen til Investment Network. 

Vi har ikke analysedekning på denne aksjen og kan derfor ikke gi en anbefaling. I aksjehandelsløsningen vår ligger det litt beslutningsstøtte, samt en lenke til teknisk analyse fra Investtech du kan se på. Hva mener du om denne aksjen? 

Ida - Community Manager i DNB
Bidragsyter

Hei, takk for det Smilefjes glad

Jeg ser på aksjen som interessant, mulig kandidat for en motstrøms aksje hvis markedet etterhvert begynner å bli noe mettet etter oppgangen gjennom 2017. Deres casioner virker seriøse og de har bra kundeservice og alt fungerer utmerket etter min erfaring. Har ikke satt meg inn i nøkkeltall for aksjen etc så jeg vet ikke om den er dyr eller billig i forhold til historisk inntjening, men ser for meg et selskap i sterk vekst i en bransje som kanskje må kunne sies å være evigvarende i vår kapitalistiske verden.  Syns aksjen er over gjennomsnittet spennende uten å være alt for spekulativ. Og timingen er muligens riktig i forhold til markedsutviklingen generelt og aksjens historiske utvikling. Ikke verdens mest gjennomarbeidede analyse altså, som ligger bak min lille investering i selskapet, nærmest kun for å se hvor de ender opp om noen år. Eventuelt mitt lille pensjoinsfond.  Så får vi håpe jeg ikke angrer når jeg blir 67 om 12 år Smilefjes veldig glad

Moderator

Gaming Innovation Group går inn i det regulerte, amerikanske markedet gjennom partnerskap med Hard Rock International, melder selskapet i dag.

Hele meldingen her 

Presentasjon i morgen kl. 11:30 her

Skrevet/publisert av Marius - Jobber i DNB Markets