avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Gjør du endringer i porteføljen denne uken?

Moderator

Gjør du endringer i porteføljen denne uken?

Analyseteamet til DNB Markets tar denne uken Statoil inn i porteføljen med anbefalte aksjer. Ingen aksjer går ut av porteføljen. Så langt i 2017 er porteføljen til DNB Markets opp 20,2 prosent, mot 15,9 prosent for OSEBX.

Er du enig i avgjørelsen? Planlegger du å gjøre endringer på din egen portefølje eller sitter du rolig?

Porteføljen til DNB Markets består dermed av følgende aksjer:

Statoil (STL)

Kværner (KVAER)
Grieg Seafood (GSF)
Storebrand (STB)
Gjensidige Forsikring (GJF)
Golden Ocean (GOGL)
TGS Nopec (TGS)
Sparebank 1 SR-Bank (SRBANK)
Aker ASA (AKER)
Yara International (YAR)

Klikk på bindersen for å lese hele rapporten med Anbefalte aksjer.

Skrevet/publisert av Marius - Jobber i DNB Markets
2 SVAR 2
Highlighted
Senior bidragsyter

Sv: Gjør du endringer i porteføljen denne uken?

Hei Marius,

Jeg har gjort en endring i min portefølje, tatt in Nordic Nanovector. Jeg så at du hadde en investorpresentasjon med BergenBio tidligere som var interessant. 

Jeg har sett at DNB Markets har dekning av NANO og kursmål på 145.

Nå til helgen dukes det for American Society of Hematology (ASH) i Atlanta, og lurer på om du følger Nordic Nanovector,

Dersom det er tilfelle, hvordan forventinger tror du markedet stiller til presentasjonen NANO skal holde? De kommer til å presentere oppdaterte data på ARM 1 og ARM 4. Hvor stort økningspotensiale ser du/dere i kursen dersom ORR på begge doseringene fortsatt er høy. Personlig ser jeg en utrolig høy oppside dersom Paradigmestudiet (og archer-1) får grønt lys, clinical readouts på ASH viser fortsatt gode resultater og hvis markedet får positiv oppdatering på kombinasjonsstudiene (ARCHER) med Betalutin og Rituximab. Jeg ser for meg at alle disse triggerne sansynligvis kommer før nyttår.

Tagger (3)
Moderator

Sv: Gjør du endringer i porteføljen denne uken?

Hei Brage, spennende valg. Tror du har rett i at det kan bli en del fokus på helseaksjene de kommende ukene.

Om Nordic Nano: Analyseteamet vårt mener markedet har vært for forsiktige i sin tolkning av dataene som foreløpig er presentert.

Det blir helt klart spennende å se hva slags data NANO kommer med på ASH og hvordan markedet tolker det.

Ellers gleder jeg meg til å høre på selskapet selv, når de presenterer på Helsekonferansen til DNB førstkommende torsdag. Det blir bra.

/Marius
Skrevet/publisert av Marius - Jobber i DNB Markets