avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

«Min side» - En god nyhet til våre aksjehandelskunder!

Highlighted
Moderator

«Min side» - En god nyhet til våre aksjehandelskunder!

Min_side3.pngPå «Min side» i aksjehandelsløsningen i nett- og mobilbanken har vi blant annet samlet de avtalene som regulerer aksjehandel.

Nå har vi gjort det enda enklere for deg å få god oversikt over ditt kundeforhold til DNB Markets.«Min side» i aksjehandelsløsningen i nett- og mobilbanken har vi blant annet samlet de avtalene som regulerer aksjehandel.

minside_oversikt.JPG"Min side" finner du ved å velge toppfanen lengst til høyre i aksjehandelsløsningen i nettbanken til DNB.

På "Min side" vil du finne en oversikt over de avtaler som er inngått og tilgjengelige kundeavtaler. Du vil for eksempel kunne se dine tidligere og aktive sanntidskursabonnement, hvilke komplekse instrumenter som du er klarert for å handle, samt status med hensyn til oppnådde fordeler rundt kurtasje og analysetilgang.

Du får dessuten en oversikt over dine kundeopplysninger som vi har satt deg opp med i vårt handelssystem, herunder opplysninger om din bankkonto, Verdipapirkonto og VP Utland-konto.

Skal du søke om verdipapirfinansiering, etablere en VP Utland-konto for internasjonal handel, eller etablere en månedlig aksjespareavtale, så er «Min side» veien å gå!

kostpris_aksjehandel.JPGAksjetransaksjoner, som ikke skriver seg fra handel gjennom DNB Markets, kan ligge uten en kostpris i porteføljen, nå kan du korrigere dette på egenhånd.

Nå kan du oppdatere kostprisen på aksjene dine på egenhånd

Aksjetransaksjoner, som ikke skriver seg fra handel gjennom DNB Markets, kan ligge uten en kostpris i porteføljen, men nå har vi åpnet opp for muligheten til at man selv kan registrere kostprisen.

Dette gjøres ved at man først klikker seg inn på «Portefølje og ordre», og deretter på «Korriger kostpris», nede til venstre i porteføljebildet. Denne funksjonaliteten er foreløpig kun tilgjengelig i aksjehandelstjenesten i nettbanken, men vil etter hvert også bli gjort tilgjengelig i mobilbanken.

Hilsen oss på aksjehandel i DNB!

Skrevet av Espen Vilstrand og Marius Brun Haugen i DNB Markets

Skrevet/publisert av Marius - Jobber i DNB Markets