avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

NEL ASA

LØST
Bidragsyter

NEL ASA

Hei, 

Jeg lurer på om noen har  innsikt i NEL ASA og om det kan være en bra investeringer å kjøpe tegningsrettigheter som ble lagt ut i dag? 

Ser NEL også har investert i Nikola Corp. som leverer el og hydrogen baserte kjøretøy. 

Noen som har noen tanker her?

1 GODKJENT LØSNING

Godtatte løsninger
Highlighted
Moderator

Sv: NEL ASA

Hei, siden DNB Markets ikke er involvert i reparasjonsemisjonen eller har analysedekning på aksjen kan vi dessverre ikke kommentere på spørsmålene dine utover å henvise til meldingen fra selskapet. Merk at de skriver at tegningsrettene ikke vil være omsettbare eller børsnotert: https://newsweb.oslobors.no/message/458774     

Er det noen andre investorer her på IN som har meninger og innspill om NEL, som kan være til hjelp for Happy? 

Hilsen Marius i DNB Markets

Skrevet/publisert av Marius - Jobber i DNB Markets
3 SVAR
Highlighted
Moderator

Hei, siden DNB Markets ikke er involvert i reparasjonsemisjonen eller har analysedekning på aksjen kan vi dessverre ikke kommentere på spørsmålene dine utover å henvise til meldingen fra selskapet. Merk at de skriver at tegningsrettene ikke vil være omsettbare eller børsnotert: https://newsweb.oslobors.no/message/458774     

Er det noen andre investorer her på IN som har meninger og innspill om NEL, som kan være til hjelp for Happy? 

Hilsen Marius i DNB Markets

Bidragsyter

Marius:
Takk for svar, jeg lærer stadig nye ting, er en nykommer på området. Jeg var ikke klar over at tegningsrettighetene hos NEL  ikke var omsettbare. Er det vanlig at TR ikke kan omsettes, eller er det noe man bestemmer selv?

Moderator

Bare hyggelig. Som regel er det selskapet selv som bestemmer (gjerne i samråd med tilretteleggerne) hvorvidt tegningsrettene skal være omsettlige eller ikke. 

Hilsen Marius