avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

DNB Markets er kåret til beste meglerhus på aksjer i Norge

Moderator

Norske investorer har kåret DNB Markets til beste meglerhus på aksjer i Norge for tredje år på rad.

Det viser resultatene fra Prospera-undersøkelsen som hvert år utføres blant norske institusjonelle investorer.

- Dette er en veldig hyggelig tillitserklæring fra kundene våre og en viktig bekreftelse på at vi har et godt utgangspunkt for å møte endringene som trer i kraft når Mifid-II innføres ved årsskiftet, sier Alexander Opstad, aksjesjef i DNB Markets.

Undersøkelsen viser at DNB Markets er kåret til nummer en innen kategoriene Execution (ordreutførelse) og Corporate Access. I kategorien Analyse rangeres DNB Markets øverst innen Bank & Forsikring, IT, Telekom, Olje & Gass, Rigg, Eiendom, Small Cap og Kvantitativ. Videre gleder vi oss over at analytikerne oppnår topp-tre plasseringer innen samtlige av de 17 sektorene som inngår i undersøkelsen.

Gratulerer til hele aksjeteamet med gode resultater!

2 Kommentarer
Senior bidragsyter

GRATULERER.  
Egentlig ingen stor overraskelse, for de viser jo stadig sin berettigelse og overgår jo ofte det man ser ellers.  Selv har jeg hatt stor nytte av disse meglerne som stadig har skaffet meg adskillig bedre salgs- eller kjøpskurs enn min limit skulle tilsi.  Kjempemessig å være på lag med slike.

Moderator

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ordreutførelse (execution) er helt klart en viktig del av totalen når man handler aksjer. Vi er veldig glad for at du er fornøyd. 

Ha en fin helg. Hilsen Marius!