avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

eget firma - SAXOX - etabler gjennom DNB

Bidragsyter

eget firma - SAXOX - etabler gjennom DNB

Å starte eget nettsamfunn går tregt. Jeg fikk på plass web-design høsten 2014; og har iherdig jobbet med anliggendet siden. Ingen interessse fra kolleger - men mye god feed back fra dem jeg har jobbet sammen med - nå har jeg endelig fått "hull på byllen" og er i gang med SEO via et selskap i England som har stor tro på prosjektet; men det må jo da finnes en interesse for emnet - nemlig religion. Er det noen religiøse der ute?

Hilsen prest emeritus ; sa opp  jobb i den Norkse Kirke desember 2016.

håper på engasjement og intersse fra mange ettervert som forum på nettstedet kommer igang.

mvh

cosmologychurch.com

2 SVAR 2
Bidragsyter

Sv: eget firma - SAXOX - etabler gjennom DNB

Ja, da er jeg mer i gang. Ser at det har vært 660 henvendendelser så langt. Skal ha videreutdannig på Oslo Met fra vår 2020. Håper at flere vil delta i prosjektet. Det er viktig for Norge å ikke bli så selvsentrert rundt egen velstand at man ikke har reelt øye for verdier utenfor en selv eller vil delta i prosjekter som går utenpå en selv eller kanskje til og med ikke har noe som helst med en selv å gjøre i det hele tatt. Cosmologychurch.com er ment som et internasjonalt foretak der alle som har interesse for immaterielle verider kan delta. Dette er kanskje ganske fremmed for vår kultur etterhvert som drukener seg selv i selvopptatthet og gjenstander som ikke gir reell mening eller verdi. På generalforsamligenene i DNB var det mest spektakulære innholdet Bjørndal som kom med konstruktiv kritikk og iønefallende kommentarer rudt innhold og drift av konsernet. Min Kritikkk kommer til å handle om et samfunn som med tiden vil falle sammen om man ikke i større grad konsernterere seg om verider som er relle og varige. Ha en fin høst og en kommende ADVENT. Hilsen nettpresten.com og cosmologychurch.com som for tiden ligger nede på grunn av hacking og kapital brist. 

Bidragsyter

Sv: eget firma - SAXOX - etabler gjennom DNB

I dag er det søndag. Se sjømannskirken for å finne den aktuelle evangelie teksten for dagen. Ellers er jo salmen " overmåte full av nåde" en god påminnelse for landet som flyter av melk og honning. Ha en fin og oppbyggelig dag. nettpresten.com