avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Thinfilm investorpresentasjon

Highlighted
Moderator

Thinfilm investorpresentasjon

Under finner du opptaket av dagens direktesendte investorpresentasjon med Thinfilm.

Davor Sutija, CEO i Thinfilm, presenterer selskapets kommersielle utvikling, deler erfaringer fra kunder som har benyttet Thinfilms produkter til mobil markedsføring og gir en oppdatering på investeringsprogrammet som løfter selskapets produksjonskapasitet fra millioner til milliarder per år. Han bruker mye av seansen til å svare på spørsmål fra seerne.

Thinfilm er global markedsleder innenfor NFC mobile marketing og produksjon av smarte etiketter ved bruk av trykket elektronikk, og muliggjør tingenes internett (IoT) ved å gjøre hverdagslige ting smarte. Selskapet er notert på Oslo Børs og har hovedkontor i Oslo, mens produksjon og utvikling gjøres i Silicon Valley.

Skrevet/publisert av Marius - Jobber i DNB Markets
4 SVAR 4
Bidragsyter

Sv: Thinfilm investorpresentasjon 27/11 kl. 12:00

Jeg kjøpte Thinfilm aksjer nesten 1 år siden over andre i liknende brangsje. Jeg har tro på teknologien til Thinfilm, men jeg mister troen på evnen til å markedsføre og selge et veldig godt produkt. Hvorfor skal jeg holde på, eventuelt kjøpe flere aksjer?
Bidragsyter

As of now I have lost 52,99 %.
Bidragsyter

Hi

Is there fundamentaly something wrong with Thin technology ?

I read you drop temp sensor ......why ?

Parc factory line , we never hear more ? Why ?
Bidragsyter

What is the impact of discarded/used product on the environment?